Karácsonyi nyereményjáték! :)

 Sziasztok! :) Mivel beköszöntött a  December, itt az ideje elindítanom a karácsonyi nyereményjátékot ,hiszen Ti sem maradhattok ki a karácsonyi ajándékozásból. :)

Ezúttal rendhagyó módon a blog felületén tartom a játékot facebook helyett a mostanában szigorodott nyereményjátékokra vonatkozó szabályok miatt. Ez nektek csak annyi változás jelent, hogy ezen poszt alatt, kommentben tudtok jelentkezni! :)

Lássuk a nyereményeket:






  • Sunkissed bronzosító gyöngyök
  • Benefit Pore fessional matt, pattanáselfedő tapaszok
  • Avon Perceive parfümpermet
  • Londoni szuvenírek : a jellegzetes emeletes busz kulcstartóként és  hűtőmágnes Anglia nevezetességeiről
  • Color Magic ajakszínező tinták barack és bogyó színben - tudjátok, ezek a megszáradó és aztán lehúzható tinták, amíg megfogják az ajkakat és hosszantartó színt biztosítanak
  •  Angliai font pénzérme mintájú fehér csokoládé - itthon aztán észrevettem, hogy lehet kapni itthon is, de ez a darab Angliából utazott nektek - na nem mintha jobb íze lenne ettől :'D
  • +1 meglepetés
Amint látjátok több dolgot is hoztam nektek haza Angliából. :)

Játék feltétele

Plusz esély :

  • Légy a youtube-csatornám rendszeres feliratkozója ITT

Játék menete

A játék December 1.-től December 18.-ig tart, 19.-én reggel postázok, így karácsonyra biztosan odaér a csomag a szerencsés nyerteshez! :)

Ezen bejegyzés alá várok egy kommentet, ami tartalmazza:

  • Milyen néven követed (likeolod) a blogot facebookon és ugye milyen néven kommenteltél a képek alá s hívtad meg ismerőseidet
  • Ha kihasználtad a plusz esélyt, vagyis a youtube bekövetést, azt a nevet is írd meg
A nyertest az ő facebook profilján fogom értesíteni, illetve a blog oldalára is kiteszem majd, hogy biztosan elérjen hozzá az információ! :) Ezután postai úton továbbítom neki a csomagot. 

Játék lezárva! Nyertes: Keszthelyi Márta

Megjegyzések

  1. Jelentkezem ❤😍🍀
    Nagyon szuper lenne. ❤😍
    Tímea Németh néven követem mindenhol ❤☺

    VálaszTörlés
  2. Jelentkezem. ��
    Brodarics Lilla néven hívtam meg a barátokat, illetve követlek fb-on. Youtube-on Koxy001.

    VálaszTörlés
  3. Banó Józsefné néven követlek. Yutube Józsefné Banó

    VálaszTörlés
  4. Jelentkezem, itt a Bambyna nickel vagyok, a facebookon Mayer Margit, a youtobe-on pedig Vass Sándorné, nem semmi kis dolog:))

    VálaszTörlés
  5. Facebook: Ujhelyi Tessza Morella
    Youtube: Tessza Ujhelyi

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Facebook: Kalotáné Schmidt Renáta
    Szuper játék! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia :) :)
    Facebookon és YouTube-on is Viktória Farkas néven követlek :)
    Kellemes adventi készülődést kívánok :)
    Viki

    VálaszTörlés
  8. Judit Rimóczi néven követlek Youtubeon és Fbookon is! Ilyen néven hívtam ismerőst is!

    VálaszTörlés
  9. Facebook: Zsófi Ördögh
    Youtube: Zsófia Ördögh

    VálaszTörlés
  10. Hegyeshalmi Elek néven követlek Facebookon!

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Attila Polgár néven követlek a facebookon.
    + esély Attila Polgár néven követlek a youtubon is.

    VálaszTörlés
  12. Szia! Polgárné Dóczi Szilvia néven követlek a facebookon, a youtube-on pedig Szilvia Polgárné Dóczi néven.

    VálaszTörlés
  13. Szia! Pozsonyi Csilla néven követlek a facebookon, a youtube-on Pozsonyi Gáborné néven.

    VálaszTörlés
  14. Rákóczi Hajnalka néven hívtam meg barátokat. Csatornára feliratkoztam saját nevemenv:)

    VálaszTörlés
  15. Facebook: Szabina Fritz
    Youtube: Szabina Fritz ☺

    VálaszTörlés
  16. Facebook: Szabina Fritz
    Youtube: Szabina Fritz ☺

    VálaszTörlés
  17. Szia! Jelentkeztem! :)
    Facebook: Sztankovánszki Brigi
    Youtube: -Bri

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Márta Keszthelyi néven követlek a Fb-on. Ezen a néven hívtam meg 3 ismerőst. MsMarta1960 a youtoube-on.

    VálaszTörlés
  19. Szia, feliratkozva a YouTubera Éva Horváth néven vagyok, Facebookon Horváth Éva néven lájkoltalak. Három barátnőm a Facebookon meghívva! :)

    VálaszTörlés
  20. Szia!

    Noémi Takács néven követlek mindenhol,3 ismerőst meghívtam a Facebookon. :)

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Facebook: Zsuzsanna Rosta
    Youtube: Zsuzsa Rosta
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Facebook: Horváth H. Andrea
    3 ismerős az FB-n meghívva kommentben!
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Kovács Petra néven követlek mindenhol.
    Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Facebook: Renáta Pazsicki
    Youtube: Renáta Pazsicki

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  25. Szia! Jelentkezek! Krecs Melinda

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Facebookon Széll Katalin néven követlek a youtube-on pedig Katalin Széll néven.

    VálaszTörlés
  27. Szia.
    Jelentkeznék a játékra.
    Krisztina Redák néven követlek FB-n , és ugyanezzel a névvel YT-on:) 😇😇
    Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  28. Szia.
    En is jelentkeztem 🙂 facen likeoltalak kovetlek Fekecs Kinga néven es youtuben is bulanyusz néven😀☺❤❤❤❤

    VálaszTörlés
  29. Szia! Szeretnék én is jelentkezni a jàtékra, FB-on Stefània Joò néven kommenteltem és hìvtam meg ismerősöket.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  30. Én is szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra!A fb-on is és a Youtube-on is Veronika Turi néven követlek és ezen a néven hívtam meg ismerőseimet a játékba is!

    VálaszTörlés
  31. Jelentkeztem a játékra. Reszegi-Bucsay Tünde néven követlek a facebookon és ugyanezen a neven iratkoztam fel a youtube csatornára is!Meghívtam 2 ismerősömet is!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Be social...

Follow

All rights reserved! // Jogvédett tartalom!

I own the right for all of the published posts written by myself including for all of the photos made by myself. It's illegal to use my own personal intellectual products without my permission.

If you would like to use/copy anything contact me onvallaldmagadblog@gmail.com first!
//
Az én írásaim illetve saját magam által készített fotóim, mint saját szellemi termékeim – ahogy mindenki másé – szerzői jogvédelem alatt állnak. Attól, hogy a fotóimat nem vízjelezem, még teljes joggal rendelkezek felettük, attól, hogy nem teszem minden cikkem után oda: "engedélyem nélkül nem felhasználható", még így van.

Ha bármilyen szellemi termékemet szeretnéd felhasználni, minimum, hogy előbb megkeresel ezzel kapcsolatban: vallaldmagadblog@gmail.com !